×
بیتحرف ماحرف شما
x - »
| 1 دي 1403, 8:46 ب.ظ
0098 21 88961224

ضرورت کشاندن " لمن الملک " از آخرت به آخر الزمان !
در اشاره به نامه ی جوانا فرانسیس و اختلاس 92 هزار میلیاردی!
2 شهریور 1401

در حاشیه ی جلسه پنجم دوره ی تربیت مدرس خطبه ی حمد فاطمی
در جواب به سؤال حضار

جهان عموماً و شیعه خصوصاً هنوز به آن حد کمالی ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف نرسیده است و این نشان می دهد که ظواهر و کثرت آن خیلی مؤثر نیست و جامعه هنوز تا اسلامی شدن راه زیادی در پیش دارد - این نفی رویش ها و رشدها نیست ، بلکه نفی موانع رشد است ، نقد آفات رویش است - تحقق دولت اسلامی امری جدّی در مسیر تمدنی امروز اسلام حقیقی است . نه اسلام صوری ، لاکچری و لیبرال . و اگر اهتمام جریان فاطمی کشور در جهان به امر سلوک است ، برای همین است . بالاخره یک جمعیتی باید شروع به تغییر کنند در سایه ی معارف ، در سایه ی انوار اهل بیت و در سایه ی الهیّت وجودی خود، تا این تغییرات زمینه های ثابت و محکمی باشد برای ظهور. این چیزی است که ما اکنون از مخاطبان فاطمیّت طلب می کنیم و می دانیم که همه چیز از سرچشمه و مصدر آن باید اتفاق بیفتد. از مصدر امیّتش، فاطمیّتش - نه از مصدر نبوی و علوی که کار تاریخی و بعثت منیر خود را در جهان داشته اند - این انقلاب را بی تردید حرکت فاطمی در امتداد حرکت نبوی و علوی و حسینی ِآن به قله های شامخ خود می رساند، از مصدر فاطمی ، صدور انقلاب در جهان حتمی است. این کار امّ است . حجة الله علی الحجج باید حجت زمانه ی غیبت باشد تا حضور منجی به منصه ی ظهور برسد . چون امروز در پس قرنها " انقضاء وحی " ، حجاب ها متکثر تر و سخت تر و غلیظ تر است و آن نوری می تواند از این حجاب ها بگذرد که تابش زهرایی آن بنا به روایات ، عوالم تیره را در بدو خلقت روشنی بخشیده است " فلما اشرقت اضائت السماوات و الارض بنورها و غشیّت ابصار الملائکه "و اکنون ما نیز که در تجدید آن دوران ابتلاء ، مجدداً در تیرگی و تاریکی " سحاب ظلمت " به سر می بریم و " منذ خلقتنا ما رأینا مثل ما نحن فیه " ، نیاز به آن اشراق و اضائه و نور ؛ در تابش بر قلب ها و نگاه های تیره از گناه آخرالزمان داریم . کار سخت ما این است که ندای الهی " لمن الملک الیوم " را با " قلوب یوم الدینی " برای تحقق حتمی ظهور ، از آخرت به آخرالزمان بکشانیم . هر چه به آخرالزمان برویم گناهان معاذالله افزایش بیشتری پیدا می کنند. امروز انواع مفسده ها در هجوم به انسان هاست . برای آقایان یک نوع فساد و مفسده وجود دارد و برای بانوان یک نوع فساد و مفسده. برای زنان عبورشان از مرزهای استحیاء موجب شده است که خیلی مرسوم - و در تسویل شیطان به روز - برخورد کرده و از خطوط قرمز عبور کنند. برای مردان امّا فساد و مفسده زمینه های دیگری هم دارد ، البته انصافاً مردان از زنان در این وجوه کمتر متضرر شده اند ، چون اولاً مردان - جبراً یا بالاختیار - با حیاتر از زنان در جامعه برخورد و سیر می کنند و ذاتاً برای حضور در اجتماع حجت خلقی دارند و ثانیاً زنان خود هم به عنوان عامل و هم به عنوان ابزار در محیط های مختلط شورش را در آورده اند . نگاه کنید به این هنرپیشه های عیب پیشه ی زن که صدای خودشان هم از تعرضات در محیط های به ظاهر هنری و در واقع معیوب در آمده و کانونهای ضد تعرض تأسیس می کنند. البته جامعه ی انقلاب طومار این ها را جمع خواهد کرد و به سم پاشی و مفسده انگیزی اینان بیش از این مجال رشد نخواهد داد و شروعش هم از تابلوهای شهری و سر در سینماها و کنترل فضای مجازی و سپس اماکن اداری و محیط های عمومی است . راه و کار آن هم معلوم و با گذشته بسیار متفاوت است . راهکاری بسیار قاطع و قانونمند که طرح آن نیز آماده شده است تا جناب مفسدان فکر نکنند انقلاب خفته است. در هرحال در نهایت تأسف باید گفت که برخی زنان شیعه و زنان مسلمان از مدار پرافتخار استحیاء خارج شدند ؛ و اکثریت نمایی کاذبشان البته از سوی دشمن شکی نیست که بر می گردد به حضور بی رویه ی بیشترشان در جامعه .
اخیراً یک خانم روزنامه نویس به نام جوانا فرانسیس ، نامه ای نوشته برای زنان مسلمان که انذار ‏داده از اینکه زنان به سمت ضد ارزشهای غربی روانه شوند. خواسته جلوی این شتاب ناباورانه را ‏به سهم خویش بگیرد. او خود به عنوان یک فمینیست درجه ی یک با سالها تلاش ژورنالیستی ‏در این مسیر غلط ، نامه داده است به زنان مسلمان که فریب نخورید و در این دنیا - که من نیز تاکنون و هنوز در آن همدستی دارم ! - گرفتار نشوید - ‏قبلاً هم به زنان لبنان نامه داده بود که شما زیر بمبارانید ما هم زیر بمباران هالیوود قرار گرفتیم - ‏بحث این است که ما به جایی رسیده ایم که خانم فرانسیس باید بیاید برای زنان مسلمان رهنمود صادر ‏کند . او با زنان مسلمان زیادی در آمریکا محشور بوده است و در اثر این حشر است که به خود ‏اجازه ی این توصیه را داده است. در این حشر اگر او می دید که اینها در جاذبه های انفعالی دنیا ‏گرفتار نیستند ، به خود اجازه نمی داد این نامه ی ذمّ در قالب مدح را بنویسد. او می گوید : " هیچ ‏جبرانی برای آن ضرر وجود ندارد. شما الماس های بی عیب و نقصی هستید. اجازه ندهید آنها ‏شما را فریب دهند و تبدیل به بدلیجات شوید " قطعاً با احساس خطری در این خصوص ، ضمن ‏تقدیس حجاب آبکی آمریکایی و عربی ؛ دلیل این نامه آن است که گروهی که با او محشور بوده اند ‏، نتوانستند بر روی او این تأثیر را بگذارند که زن مسلمان اصیل و انقلابی نیاز به نصیحت و ‏راهنمایی یک زن غرق شده را در دنیای زرق و برق و بدلی غرب ندارد - و بالعکس او هنوز محتاج ‏توصیه هاست - زن مسلمانی که مؤثر است به عنوان مادر و همسر و خواهر و فرزند بر مرد ‏مسلمان و چون مؤثر است ، مقصر هم هست اگر که نتوانسته مسئولین کشورها و جوامع مسلمان و شیعه ‏را بیاورد و نزدیک کند به آن افق های متعالی تری که اسلام می خواهد. بی مجامله باید گفت ‏انحرافاتی که اکنون وجود دارد در آقایان ، بخش عمده ای از آن را خانم ها در استجابت به " هُتاف ‏شیطان غوی " مقصرند - در افروختن شعله های مادیّت و شعله ور ساختن آتش گرایش مردانشان به ‏مادیگرایی ، که وقتی آن مال حرام یا شبهه دار می آید درآن سفره و آن سفره پهن می شود و فرزند ‏از آن اکل می کند، یعنی آن زن این اجازه را به نان آور خانواده می دهد که تو این مال حرام را ‏وارد منزل کرده و زندگی جمعی ما را به جهنم متصل کن - در این دوره ی بحث تفحص مجلس در ‏داستان شرم آور 92 هزار میلیارد تومان بحث فولاد و خرج میلیاردی مطبوعاتی و رسانه ای ‏لاپوشانی آن در مبارزه با امر تفحص - این نان ها در گلوی چه کسانی می رود؟ آن میلیاردها به کدام ‏خانه ها می رود ، بر کدام سفره ها آن حجم رشوه و اختلاس می نشیند ؟ فکر نکنید و همیشه ذهنی نگاه نکنید ‏که یک حساب بانکی هست و این پول ها در آن است . نه ، این حساب بانکی حلقوم ها و سفره هایی ‏هست که این مال حرام رفته در آن حلقوم ها و سفره ها ؛ و سفته ی این آدمها را به حساب بانک ‏جهانی جهنم واریز کرده و احاله داده است . نتیجه آن چه می شود؟ نتیجه اش می شود "غمیزه " و " ‏سِنه " ی این جامعه ی فساد زده ی تیره از خوابزدگی و سبکسری مفرط زنان که یک زن آمریکایی ‏دلش بسوزد و بی اظهار توبه از اقداماتی که در انحراف زنان به سهم خود داشته است ، بیاید رهنمود ‏هم صادر کند برای زن مسلمان و بی توجه به اصل منیر " الذین تابوا و اصلحوا و بینوا " فقط ‏بیان را از این سه شرط توبه - آن هم بطور ناقص - انتخاب کند و زن مسلمان هم در طامه ی این اراجیف و در ورطه ی این ‏اهاویل دلش خوش باشد که فاطمی است !

برچسب ها :


نام*
ایمیل*
نظر*




نسخه قابل چاپ
کد خبر : 50120
تاریخ خبر : 1401/06/04-19:00
تاریخ به روز رسانی : 1402/11/24-10:11