جهان عموماً و شیعه خصوصاً هنوز به آن حد کمالی ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف نرسیده است و این نشان می دهد که ظواهر و کثرت آن خیلی مؤثر نیست و جامعه هنوز تا اسلامی شدن راه زیادی در پیش دارد - این نفی رویش ها و رشدها نیست ، بلکه نفی موانع رشد است ، نقد آفات رویش است - تحقق دولت اسلامی امری جدّی در مسیر تمدنی امروز اسلام حقیقی است . نه اسلام صوری ، لاکچری و لیبرال . و اگر اهتمام جریان فاطمی کشور در جهان به امر سلوک است ، برای همین است . بالاخره یک جمعیتی باید شروع به تغییر کنند در سایه ی معارف ، در سایه ی انوار اهل بیت و در سایه ی الهیّت وجودی خود، تا این تغییرات زمینه های ثابت و محکمی باشد برای ظهور. این چیزی است که ما اکنون از مخاطبان فاطمیّت طلب می کنیم و می دانیم که همه چیز از سرچشمه و مصدر آن باید اتفاق بیفتد. از مصدر امیّتش، فاطمیّتش - نه از مصدر نبوی و علوی که کار تاریخی و بعثت منیر خود را در جهان داشته اند - این انقلاب را بی تردید حرکت فاطمی در امتداد حرکت نبوی و علوی و حسینی ِآن به قله های شامخ خود می رساند، از مصدر فاطمی ، صدور انقلاب در جهان حتمی است. این کار امّ است . حجة الله علی الحجج باید حجت زمانه ی غیبت باشد تا حضور منجی به منصه ی ظهور برسد . چون امروز در پس قرنها " انقضاء وحی " ، حجاب ها متکثر تر و سخت تر و غلیظ تر است و آن نوری می تواند از این حجاب ها بگذرد که تابش زهرایی آن بنا به روایات ، عوالم تیره را در بدو خلقت روشنی بخشیده است " فلما اشرقت اضائت السماوات و الارض بنورها و غشیّت ابصار الملائکه "و اکنون ما نیز که در تجدید آن دوران ابتلاء ، مجدداً در تیرگی و تاریکی " سحاب ظلمت " به سر می بریم و " منذ خلقتنا ما رأینا مثل ما نحن فیه " ، نیاز به آن اشراق و اضائه و نور ؛ در تابش بر قلب ها و نگاه های تیره از گناه آخرالزمان داریم . کار سخت ما این است که ندای الهی " لمن الملک الیوم " را با " قلوب یوم الدینی " برای تحقق حتمی ظهور ، از آخرت به آخرالزمان بکشانیم . هر چه به آخرالزمان برویم گناهان معاذالله افزایش بیشتری پیدا می کنند. امروز انواع مفسده ها در هجوم به انسان هاست . برای آقایان یک نوع فساد و مفسده وجود دارد و برای بانوان یک نوع فساد و مفسده. برای زنان عبورشان از مرزهای استحیاء موجب شده است که خیلی مرسوم - و در تسویل شیطان به روز - برخورد کرده و از خطوط قرمز عبور کنند. برای مردان امّا فساد و مفسده زمینه های دیگری هم دارد ، البته انصافاً مردان از زنان در این وجوه کمتر متضرر شده اند ، چون اولاً مردان - جبراً یا بالاختیار - با حیاتر از زنان در جامعه برخورد و سیر می کنند و ذاتاً برای حضور در اجتماع حجت خلقی دارند و ثانیاً زنان خود هم به عنوان عامل و هم به عنوان ابزار در محیط های مختلط شورش را در آورده اند . نگاه کنید به این هنرپیشه های عیب پیشه ی زن که صدای خودشان هم از تعرضات در محیط های به ظاهر هنری و در واقع معیوب در آمده و کانونهای ضد تعرض تأسیس می کنند. البته جامعه ی انقلاب طومار این ها را جمع خواهد کرد و به سم پاشی و مفسده انگیزی اینان بیش از این مجال رشد نخواهد داد و شروعش هم از تابلوهای شهری و سر در سینماها و کنترل فضای مجازی و سپس اماکن اداری و محیط های عمومی است . راه و کار آن هم معلوم و با گذشته بسیار متفاوت است . راهکاری بسیار قاطع و قانونمند که طرح آن نیز آماده شده است تا جناب مفسدان فکر نکنند انقلاب خفته است. در هرحال در نهایت تأسف باید گفت که برخی زنان شیعه و زنان مسلمان از مدار پرافتخار استحیاء خارج شدند ؛ و اکثریت نمایی کاذبشان البته از سوی دشمن شکی نیست که بر می گردد به حضور بی رویه ی بیشترشان در جامعه .
اخیراً یک خانم روزنامه نویس به نام جوانا فرانسیس ، نامه ای نوشته برای زنان مسلمان که انذار داده از اینکه زنان به سمت ضد ارزشهای غربی روانه شوند. خواسته جلوی این شتاب ناباورانه را به سهم خویش بگیرد. او خود به عنوان یک فمینیست درجه ی یک با سالها تلاش ژورنالیستی در این مسیر غلط ، نامه داده است به زنان مسلمان که فریب نخورید و در این دنیا - که من نیز تاکنون و هنوز در آن همدستی دارم ! - گرفتار نشوید - قبلاً هم به زنان لبنان نامه داده بود که شما زیر بمبارانید ما هم زیر بمباران هالیوود قرار گرفتیم - بحث این است که ما به جایی رسیده ایم که خانم فرانسیس باید بیاید برای زنان مسلمان رهنمود صادر کند . او با زنان مسلمان زیادی در آمریکا محشور بوده است و در اثر این حشر است که به خود اجازه ی این توصیه را داده است. در این حشر اگر او می دید که اینها در جاذبه های انفعالی دنیا گرفتار نیستند ، به خود اجازه نمی داد این نامه ی ذمّ در قالب مدح را بنویسد. او می گوید : " هیچ جبرانی برای آن ضرر وجود ندارد. شما الماس های بی عیب و نقصی هستید. اجازه ندهید آنها شما را فریب دهند و تبدیل به بدلیجات شوید " قطعاً با احساس خطری در این خصوص ، ضمن تقدیس حجاب آبکی آمریکایی و عربی ؛ دلیل این نامه آن است که گروهی که با او محشور بوده اند ، نتوانستند بر روی او این تأثیر را بگذارند که زن مسلمان اصیل و انقلابی نیاز به نصیحت و راهنمایی یک زن غرق شده را در دنیای زرق و برق و بدلی غرب ندارد - و بالعکس او هنوز محتاج توصیه هاست - زن مسلمانی که مؤثر است به عنوان مادر و همسر و خواهر و فرزند بر مرد مسلمان و چون مؤثر است ، مقصر هم هست اگر که نتوانسته مسئولین کشورها و جوامع مسلمان و شیعه را بیاورد و نزدیک کند به آن افق های متعالی تری که اسلام می خواهد. بی مجامله باید گفت انحرافاتی که اکنون وجود دارد در آقایان ، بخش عمده ای از آن را خانم ها در استجابت به " هُتاف شیطان غوی " مقصرند - در افروختن شعله های مادیّت و شعله ور ساختن آتش گرایش مردانشان به مادیگرایی ، که وقتی آن مال حرام یا شبهه دار می آید درآن سفره و آن سفره پهن می شود و فرزند از آن اکل می کند، یعنی آن زن این اجازه را به نان آور خانواده می دهد که تو این مال حرام را وارد منزل کرده و زندگی جمعی ما را به جهنم متصل کن - در این دوره ی بحث تفحص مجلس در داستان شرم آور 92 هزار میلیارد تومان بحث فولاد و خرج میلیاردی مطبوعاتی و رسانه ای لاپوشانی آن در مبارزه با امر تفحص - این نان ها در گلوی چه کسانی می رود؟ آن میلیاردها به کدام خانه ها می رود ، بر کدام سفره ها آن حجم رشوه و اختلاس می نشیند ؟ فکر نکنید و همیشه ذهنی نگاه نکنید که یک حساب بانکی هست و این پول ها در آن است . نه ، این حساب بانکی حلقوم ها و سفره هایی هست که این مال حرام رفته در آن حلقوم ها و سفره ها ؛ و سفته ی این آدمها را به حساب بانک جهانی جهنم واریز کرده و احاله داده است . نتیجه آن چه می شود؟ نتیجه اش می شود "غمیزه " و " سِنه " ی این جامعه ی فساد زده ی تیره از خوابزدگی و سبکسری مفرط زنان که یک زن آمریکایی دلش بسوزد و بی اظهار توبه از اقداماتی که در انحراف زنان به سهم خود داشته است ، بیاید رهنمود هم صادر کند برای زن مسلمان و بی توجه به اصل منیر " الذین تابوا و اصلحوا و بینوا " فقط بیان را از این سه شرط توبه - آن هم بطور ناقص - انتخاب کند و زن مسلمان هم در طامه ی این اراجیف و در ورطه ی این اهاویل دلش خوش باشد که فاطمی است !